[{{mminutes}}:{{sseconds}}] X
Пользователь приглашает вас присоединиться к открытой игре игре с друзьями .
C4d: Skinning and Rigging (Santuus)
(0)       Используют 4 человека

Комментарии

Ни одного комментария.
Написать тут
Описание:
-
Автор:
Folder2009
Создан:
1 ноября 2023 в 19:49 (текущая версия от 2 ноября 2023 в 10:01)
Публичный:
Нет
Тип словаря:
Фразы
В этом режиме перемешиваться будут не слова, а целые фразы, разделенные переносом строки.
Информация:
-
Содержание:
1 ^ Preparing
2 a) Adjusting Layout
3 - Character where in drop-menu we attach to left-bar (attaching on the grey part under the white)
4 - Save Layout As (righter + among other types of layouts)
5 b) Select prepared body-object
6 - Select > Selection Filter > Create Selection Object
7 c) Name Object as Bones
8 - Double Object, then name Controls
9 d) Create new 2 layers called
10 - Bones
11 - Controls
12 ^ Advice
13 a) We create joints via Joint Tool
14 b) We can correct position of Joints with switched Axis (L), otherwise there will be changed position with daughters
15 - change position of group
16 c) Switch on Snapping > Axis Snap
17 - for linking different parts of bones
18 d) Doing several groups-bones, always follow hierarchy
19 - _L_Leg; lower _L_Foot; lower _L_Metatarsus
20 e) For making zero coordinates without changing PSR
21 - switch on Enable Axis (L)
22 - Coordinate Manager (Shift + F7)
23 f) If we want to see unclosed window of an object, just click on the clock
24 ^ Advice (part 2)
25 a) Direction Vector (Pole) is for right folding of elbows or knees
26 * Making bones
27 ^ They'll be in the layer Bones
28 ^ First, left leg
29 a) Joint Tool > Ctrl + LBM
30 - make 3 Joints into a group:_L_Leg
31 ' _L_Hip > _ L_Knee > _L_Ankle
32 b) another lower group: _L_Foot
33 - 2 Joints: _L_Tarsus (in the middle of the foot) > _L_Tarsus_2 (snapping into _L_Ankle)
34 c) the third lower group: _L_Metatarsus
35 - 2 Joing: _L _Metatarsus_1 (the same in the middle of the foot; snapped to _L_Tarsus) > _L_Toes
36 c) Select all 3 groups and bones
37 - in Coordinate Manager (Shift + F7) making Rotate into zero with switch (L)
38 d) Select Group Bones
39 - all made bones go into window of the Group Bones
40 e) Select _L_Hip
41 - Assign Tags > Rigging Tags > IK
42 - in IK
43 ' End: _L_Ankle
44 ' Create Goal
45 ' Add Goal
46 ' Add Pole
47 f) For comfortablility we change shape of _L_HipPole and _L_AnkleGoal into Sphere of different radius

Связаться
Выделить
Выделите фрагменты страницы, относящиеся к вашему сообщению
Скрыть сведения
Скрыть всю личную информацию
Отмена